środa, 30 kwietnia 2014

perfect

Okejki, siema..
Dawno mnie znowu nie było, już pisałam dlaczego
Dzisiaj notka będzie o sesji nowym aparatem, o którego na asku też pytali, napiszę jaki to, jaki model, czy jest dobry itd itd.
Na sesji byłam z Agą, Marcinem i Mikusiem.
Wszyscy robiliśmy sobie nawzajem zdjęcia, co wyszło całkiem spoko :))
Najpierw napiszę o aparacie, później o sesji.
No to tak, Nikon D80, dostałam go od wujka, na razie na dwa tygodnie,  żeby  zobaczyć czy mi się spodoba. Jak mi się spodoba, a spodobał.. to kupujemy go. Jest to pewne więc już jest mój.
Zdjęcia robi bardzo profesjonalne i ciekawe. Lustrzanka jak lustrzanka, ale jak dla mnie jest wspaniała.



Co do sesji..sesja jak sesja, nic nowego. Zdjęcia są oczywiście 100% lepsze, z czego się cieszę. 
Zdjęcia nie mają jakieś tematu, są po prostu na spontanie. Jak zawsze z resztą. Nie jest planowana,  więc nie jesteśmy wszyscy jakoś ubrani, pomalowani itp. 
Robiliśmy zdjęcia w Grudzicach na polu. 
Ogólnie była beka, ale tak jest najlepiej. Każdy każdego rozśmieszał, a wtedy robiliśmy dobre ujęcia. Zdjęć może i profesjonalnych nie robię, ale jak dla mnie..są ładne, fajne, ciekawe.                                   Powstawiam każdego zdjęcia osobno, żeby nie było kto kim jest :))
                                                                   Aga : 





                                     

                                                                     ja plz :













MIKUŚ :







                                                             
                                                                    MARCIN :
                                     






                                      



I selfie na koniec


bajo :*



czwartek, 24 kwietnia 2014

lany poniedziałek

Okej siema!
Znowu nic nie dodaje, ale to dlatego bo nie mam czasu. Wychodzę normalnie do szkoły, później do przyjaciół. Wracam po 18/19  i się uczę. Ogarniam godzinę i 23/00. Także no.
Dzisiaj w miarę szybko, opiszę i dodam jakieś zdjęcia, z lanego poniedziałku :)))
Ten dzień spędziłam, od rana na malince.
Jakoś o 10, zaczęłam się ogarniać, żeby na 11 być gotowa i wyjść.
O 12 byłam  już na parku z Sak.
Chwile posiedziałyśmy i przyszła Olcia.
Siedziałyśmy z 10l wody i czekałyśmy do 14 żeby wszyscy już byli.
W między czasie, spotykałyśmy znajomych.
Oblali nas jacyś faceci ale to nie koniec, nawet nie początek XD
Po 14, zebrało się około 20 osób jakoś i zaczęła się wojna.
Ogólnie, dziewczyny na chłopaków.
Na początku nie byłyśmy mokre, ale jak przylazło więcej tych debili to 60l poszło tylko i wyłącznie na nas.
O 16, byłyśmy całe mokre, calusieńkie.
Dziewczyny biegały po wodę, jak głupie hahahah
Coraz więcej ludzi, coraz bardziej mokre.
I tak do 17 się laliśmy.
Zaczęliśmy gonić jakieś dzieci z pistoletami, balonami.
 Wszyscy mokrzy, usiedliśmy na orliku, gadając, paląc, pijąc, robiąc zdjęcia.

Teraz dodam zdjęcia przed i po XDDD
Przed  : 







I PO : 











WSPANIAŁY DZIEŃ.
WSPANIALI LUDZI.
WSPANIAŁA, ZIMNA WODA.
WSPANIAŁA POGODA.
WSPANIAŁE MIEJSCE
WSPANIALE ZORGANIZOWANE
AHAHAHAAHHAHAAHAH
WSZYSTKO BYŁO WSPANIALE
lovelovelovelove




niedziela, 20 kwietnia 2014

niam


Cześć! Dawno nic nie pisałam, ale to ze względu na brak czasu, chęci, zdjęć
Dzisiaj jest Wielkanoc, jutro Lany Poniedziałek, nie wiem co to będzie, bo spędzam go prawilnie, na malince.
Dużo się działo, przez ten czas, kiedy nic nie pisałam, poza dwoma rzeczami - z kim spędzałam czas i gdzie.
Jak od jakiegoś czasu, siedzę z ziomkami, z malinki, z parku, z orlika i niektórymi fejmami  w Opolu. Oczywiście gdzie? Na malince!
Dzisiaj dodam zdjęcia z któregoś z dni, gdzie robiłam więcej zdjęć, żeby coś wgl dodać.
Co do dzisiejszego święta - nic ciekawego, spędziłam go z rodziną, z pełnym  stołem żarcia, jajek, prezentów. Ale nie rozumiem jednego, dlaczego dzieci dostają prezenty, akurat w to święto - kiedy Jezus zmartwychwstał?
Nigdy nie zrozumiem, no cóż.
Nie robiłam żadnych zdjęć, jest może jedno, z dzieckiem, mojej wspaniałej sąsiadki :


No, tak wyglądałam i wyglądam dalej na święta.
A teraz zdjęcia z jakiegoś lepszego dnia, który na pewno dobrze wspominam :





Koszulka  - House
Spodnie niebieskie - House
Creepersy - internet
Fryzura no to, grzywka XDD
I lekki makijaż

KLIK > - wspaniała piosenka ;')


niedziela, 13 kwietnia 2014

nic

Siemano, dzisiaj opiszę co robiłam wczoraj no i dzisiaj.
W co byłam ubrana, z kim spędziłam czas, jakieś zdjęcia też dodam.




Wczoraj, była sobota więc jak od dłuższego czasu, spędziłam ją na Malince, na skateparku.
Przyjechałam na rowerze więc musiałam go gdzieś zostawić, a że Saczka miała wolną chatę, zostawiłam u niej. U niej spędziłam dość dużo czasu, od 11 do 13 jakoś. Wyszłyśmy po 13, na orlik żeby posiedzieć z innymi. Tam był Nowak, Klaudia, Dawid, Mikuś, Kasia,  Adi, Piechota, Kwiecień, i inni.
Siedzieliśmy tam do czasu, kiedy nie poszliśmy znowu do Sak. Posiedzieliśmy tam wszyscy, słuchaliśmy muzyki, zrobiłam im naleśniki i było mega spoko. Po jakimś czasie, poszłam na skatepark do chłopaków.
Tam, siedzieli Boniek, Mikuś, Maciek, Kaka, Grega, Gizmo, Rychu, Adi i dzieciaki.
Siedzieliśmy i gadaliśmy, ale nagle młodsi zaczęli się bić, a starsi ich podpuszczali. Jak zawsze XD
Później porobiłam zdjęcia i poszłam do domu.

co do ubioru -
spodnie - New Yorker
koszula - Tally Weijl
buty - Adidas
bluza - Bershka
 Lekko się pomalowałam, grzywka do góry, włosy normalnie proste.


















Dzisiaj niedziela więc planowałam spędzić ją w domu z rodziną.
Ale jak zawsze, ktoś musi mnie wyciągnąć na malinkę.
Tą osobą był Maciek, który chciał żebym mu porobiła zdjęcia.
Od razu, ogarnęłam się, tato mnie zawiózł i byłam już o 12 na skateparku.
Maćka i reszty nie było, więc poszłam do Sak, gdzie był Grega i Natka.
Razem z Gregą poszliśmy do niego, żeby się przebrał i ogarnął.
Wychodząc, spotkaliśmy znajomych, ale poszliśmy znów na park.
Na parku była już ekipa z którymi miałam spędzić dzień.
Wzieliśmy się za spontaniczne zdjęcia, nie jakąś sesje.
Zdjęcia wyszły jakie wyszły, nie jestem z nich dumna kompletnie.
Tym bardziej nie jestem dumna z siebie, moim zdaniem wyszły beznadziejnie.
Na szczęście, kupuję nowy aparat, o wiele lepszy.
Mam nadzieję, że plany się nie zmienią i go kupią.
Za czym idą lepsze zdjęcia.



Co do ubioru, dzisiaj spontanicznie, ubrałam się w miarę normalnie XDD
koszulka - New Yorker
 spodnie - sklep jakiś hiszpański 
buty - creepersy z internetu 
Włosy i makijaż podobnie jak wczoraj. 
Zdjęcia chłopaków : 













Moje zdjęcia :